29 Kasım 2011 Salı

Sigaram Gibisin...

Karabükspor maçının sonucunu, oynanan oyunu düşündükçe aklıma sadece arabesk tandanslı cümleler geliyor. Sigarayı benzetiyorum Bursaspor'u günün her anında kalp cebimizde. Tüm alışkanlıklarımızda O var; Sağlıklı olmak için bırakmak lazım bunu biliyorum ama imkanı yok, müptelası olmuşum bir kere. Duman duman içime çekiyorum her gün, şarkılar söylüyorum notalı-notasız. Zehri kanıma karışmış bir kere, arınması imkansız. Ama bir gol atınca, bir maç kazanınca yemek sonrası yakılan sigara sonrası gibi oluyor ciğerlerim, nefes aldığını hissediyorum.

Aslında ben ne yazmaya çalışırsam çalışayım alasını yazmış Harun Kolçak; (Dinlemek için tıklayınız)

Sigaram gibisin
En tutkulu keyfimsin
Yanımdayken özlüyorum
Dumanın yakıyor
Kalbim hızla hızla atıyor
Ellerim seni arıyor
Müptelayım sana
Zarar versen de bana
Katlanıp acılara
Seni içime çekiyorum
Dudaklarım alışık
Ellerimle barışık
Duygularım çok karışık
Tadın kokunla geliyor
Kalbim hızla hızla atıyor
Ellerim seni arıyor
Müptelayım sana
Zarar versen de bana
Katlanıp acılara
Seni içime çekiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder