22 Kasım 2011 Salı

#homurtularyukseliyor


Hepinizin malumu birkaç gündür twitter da #atkilaraciliyor tweetini TT yapmaya çalıştık Bursaspor taraftarları olarak ama beceremedik lakin bugün stadta özellikle maraton tribünü olarak konuşuyorum #homurtularyukseliyor kesinlikle TT oldu.

Futbolcular, Ertuğrul Sağlam hatta yöneticilerin stadyumun boş olmasıyla alakalı beyanatları oluyor bu sene sürekli ben bunun bazı Bursaspor taraftarları tarafından yanlış algılandığını düşünüyorum. Mesela bugün Samsunspor maçında maraton tribününün büyük bölümü boş olsaydı takıma daha fazla ivme kazandırabilirdi en azından ilk yarı birşey yapmak için çabalayan İsmail'i bitiremezdi. Yine aynı şekilde yeterli olsun yada olmasın Turgay'a bela okunmazdı.

Şampiyon olduğumuzdan bu yana ben tribünlerin maç kazandırdığını hatırlamıyorum ve bu iş maraton tribünü için paradoks haline gelmiş vaziyette "Yumarta mı tavuktan çıkar? Tavuk mu yumurtadan?" Çünkü yerinden hiç kalkmayan, kalkana otur diyen bazı insanların konuşmalarına şahit olduğumda "Böyle oynarsanız taraftar neden gelsin?" söylemlerini işitiyorum. Taraftarlığın amacı takımı böyle oynatmamak değil mi zaten? Çok değişti Bursa'da şampiyonluktan sonra ama en çok değişen sanırım taraftar profili oldu. Sadece başarıya odaklı vermeden isteyen bir grup olmaya başladı tribünde. Bu durum sonrası misal benim için iyiyden iyiye zorlaşıyor tribünde maç izlemek. Formayı terleten oyunculara bu kadar hakaret edilmesi ağırıma gidiyor doğrusu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder