19 Kasım 2011 Cumartesi

Seri için ilk kıvılcım; ''taraftar-takım bütünleşmesi''

Şampiyon  hocamız Ertuğrul Sağlam'ın 42.yaş günü bugün Atatürk Stadı'nda taraftara açık olarak gerçekleşen antrenman öncesinde kutlandı. 2000'i aşkın taraftarımız hem Hocamızı bu mutlu gününde yalnız bırakmadı hemde 5 haftadır kazanamayan takımımızı Samsunspor sınavı öncesi morallendirdi.

Hocamızın doğum günü kutlamasının dışında bugünün bir diğer çok güzel hareketi takımın antrenmana atkılarla çıkması ve ardından sahada atkı show yapmasıydı. Özellikle Kaptan'ın atkı şov performansına hayran kaldım :) Daha sonra taraftara hediye edilen atkılar da taraftara yapılan bir jestti. Umarım Samsunspor maçında futbol takımını desteklemenin en önemli yeri olan tribünler, diğer etmenleri alt eder ve takımımızın hak ettiği doluluk oranı yakalanır.

Yanlız dikkatimi çeken bir şey bugün resmi sitemizden Ertuğrul Sağlam'a bir kutlama mesajının yayınlanmamasıydı.  Dün Cha Cha'da gerçekleştirilen moral gecesinde ve bugünkü antrenmanda yapılan kutlamaların sitedeki normal haberler arasında yer alması bana garip geldi. Futbolcularımız için, hatta vakti zamanında hafızam beni yanıltmıyorsa yöneticilerimiz için ayrı doğumgünü haberlerinin atılıp güzel dileklerin yer aldığı resmi sitemizde ben Ertuğrul Hoca içinde ayrı bir haber görmek isterdim. (Burada futbolcular ve yöneticiler için geçilen haberleri eleştirmek amacıyla belirtmedim, tabiki bu kulübe hizmet veren mevkisi ne olursa olsun her birey resmi kanallarla onore edilip kutlanmalıdır.) Neyse bu konuyu uzatmayalım unutkanlık olmuş olabilir, veya ben çok detaylara takılıyorumdur.

Samsunspor maçına da inceden bi değinelim. Kadro tahminsiz olmaz; Milli Takım'dan moralli dönen Carson'ın kalesini üst üste 3.maçtada gole kapatacağını düşünüyorum. 6 yabancı sıkıntısından dolayı Ertuğrul Sağlam Stepanov'u kenara alarak Vederson - Serdar Aziz - İbrahim Öztürk - Basser geri dörtlüsünü tercih edecektir. Orta sahada Adem - N'Diaye ikilisi kanatlarda ise Ozan İpek (Ahmet Arı) ve Sestak hücum hattında ise Batalla - Bangura oynar diye düşünüyorum.

Ozan İpek'in bugünkü antrenmanda sakatlığından dolayı şut çalışmasına katılmadığı ve durumunun maç saatinde belli olacağı belirtildi. Ozan güçlü kuvvetli adamdır, Zagreb havası almak yaramamış olabilir ama pazartesi sahada olmak zorunda. Bangura'nın ilk 11'e dönüş yapmasıyla bol gollü bir galibiyetin bizi beklediğine inanıyorum. Fenerbahçe maçına kadar olan 4 haftalık periyot bizim içim oldukça önemli ve seri galibiyetlere ihtiyacımız var. Bunun için ilk kıvılcım bugünkü sezonun ilk taraftara açık antrenmanında gerçekleşen taraftar-takım bütünleşmesiyle çakıldı. Serinin bizi bekleyen ilk 3 puanı pazartesi gecesi Atatürk Stadı'nda, 12.adam olarak onun kazanılmasına destek olmak bizim elimizde. Taraftarın için saldır Bursasporum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder