2 Kasım 2011 Çarşamba

"Herkes işini yapsın"

Güzel şehrim, Bursa'm her geçen gün biraz daha karmaşıklaşıyor. İnsanlar işi dışında işlere yorum yapmayı daha çok sever oldu, sanıyorum ki kimse mesleğinde, koltuğunda mutlu değil. Geçtiğimiz günlerde Line Tv'de Recep Altepe'ye denk geldim. Denk geldiğim programın adının 90+ olması anlam kargaşasının başıydı ama "Olur" dedim sonuçta Bursa Büyükşehir Belediye stadyumunu yapıyor, gelişmeleri anlatıyor olabilir. Halis fikirlerle bakmaya devam ederken kanala ; baktım ki "Ahmet Arı'nın neden tercih edildiğinden , kadro da skor değiştirecek eksikliğinden bahsediyor ve bunları ben teknik direktör olsaydım" diyerek yapıyor.

Şimdi bende düşünüyorum, Ben haberci olsaydım, bir program yapsaydım, Ertuğrul Sağlam'ı çağırsaydım programın adı da "Bursa da Gündem" olsaydı. Ertuğrul Sağlam'a Altıparmak Meydanı'nı sorsaydım acaba "Adı meydan kendi alan" der miydi ? Yada tramvayı sorsaydım mesela "Tramvay dediğim raydan çıkar mı hiç?" der miydi? ,"Hocam, metro üniversiteye kadar uzamış, ne düşünüyorsunuz?" diye sorsam "Ben Büyükşehir Belediye Başkanı olsam, fakültelerin önünden geçirirdim ama bakıyorsun öyle birşey yok" diye cevap verir miydi?

Ertuğrul Sağlam'ın deklare ettiği birşey vardı ; "Herkes işini yapsın" diye. Bursa'nın "Ortak Aklı" bu Hoca, Başkanlar, taraftar; herkes işini yapsın. Recep Altepe'de Bursaspor'da birlik adına futbol içi bu tip yorumlar yapmasın taa ki Ertuğrul Sağlam yeni Belediye Binası'nın yerini eleştirene kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder