17 Aralık 2011 Cumartesi

Maç Günü ; Bursaspor Günü


Ortalama bir Bursaspor Taraftarı için bile 2-0 biten Fenerbahçe maçı sonrasında Futbol heyecanını, manasını, keyfini yitirmiştir taa ki Bursaspor’un bir sonraki maçının evveline kadar bütün hafta umutsuz, mutsuz, mutlak mağlubiyet beklenen diğer maç yavaştan beraberliğe doğru sürüklenir. Maç günü ise tek gerçek galibiyet oluverir, midede karıncalanmalar, kalpte kasılmalar başlar; ilaç bellidir Bursaspor.

Bu hafta da aynı süreç yaşandı benim için Antalyaspor maçı sabahına geldiğimiz bu yazıyı yazma gerekliliğini hissettim biraz heyecanımı bastırmak için. Bu sene Bursaspor’un özellikle yenmesini istediğim 4 takım vardı geçen seneden içimde uhde kalan. İstanbul’da kaybettiğimiz maç hatrına Beşiktaş maçı, tarihe tanıklık etmek adına ve geçen sene 3 maç üst üste kaybettiğimiz Trabzonspor, bir değişik futbol oynadığımız, takımın serbest düşüşünü hızlandıran Karabükspor ve Mehmet Özdilek hatrına ve geçen sene 2-1 den verdiğimiz yanılmıyorsam öne geçip verdiğimiz tek maçta bu olabilir Antalyaspor maçı.

Sezonun çetelesi başarılı değil zira bu takımlarla oynadığımız maçlardan sadece 1 puan Trabzonspor’dan alabildik, Karabükspor maçı felaketti, Beşiktaş maçı da bütün devrelerimizi bozdu. Antalyaspor maçı takım için dirilme maçı olabilir mi bilmiyorum ama benim heyecanım için olacağı kesin.

Antalyaspor orta saha da kuvvetli, kanatlarda hareketli bir takım, Necati’de iyi golcü yani hedef koydukları maçları alabilecek alamasa bile sorun çıkartabilecek bir takım. Bizim kadro kalitemizin altında oyun oynadığımızı söylüyorum sürekli mesela geçen hafta oynadığımız gibi Insua-N’Diaye belki bir kesici ile Antalyaspor karşısında daha etkili olabileceğimizi düşünüyorum. Aslında sakatlıklar, formsuzlukları düşününce burada hangi kadroyu yazsak tutmayacağını biliyorum, o yüzden de merak ediyorum Ertuğrul Sağlam’ın tercihlerini.

Kim çıkarsa çıksın, mücadelesini verecektir bundan benim şüphem yok bugünün tek parolası 3 puan, zaten bugünde alamazsak komedi bir puan ile devre arasına gireceğiz demektir. Haydi Bursaspor, beraber oynayalım, alalım bu maçı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder