31 Aralık 2011 Cumartesi

2012'den beklentiler...

2012 yılında girdik, hayallerin ve hedeflerin çok çok uzağındayız şimdilik. Birinci gündemimiz transfer ; transfere öyle umut bağladık ki kurulacak hayallerin bile çimentosu vaziyetinde.

Ertuğrul Sağlam'a güveniyoruz nasıl 2 Ocak 2009'da geldiğinde kişiliksiz bir takımı şampiyon takım haline getirdiyse bugün yine kendi bozduğunu yapabilecek potansiyeli O'nda var biz bunu biliyoruz.

2012 hedeflerine gelince de Playoff sisteminin ilk denemesini Galatasaray, Beşiktaş, Fenerbahçe ve Trabzonspor ile yapmak isteyecektir Lig Tv ve TFF gerek bu sebeple (Çalınmayan penaltılara gönderme yapıyorum) gerek ise takımın 5-6 maç üst üste kazanacak yeterlilikte ve istikrarda olmaması sebebiyle beklentime şampiyonluğu koyamıyorum maalesef. Benim beklentim Ziraat Türkiye Kupası'nın kazanılması yönünde esasen yıllar, yollar geçti en son kazandığımızdan bu yana bu kupayı ve en gerçekçi hedef olarak gözüküyor.

Trabzonspor ve Beşiktaş'ın UEFA telaşı, Eskişehirspor'un yeni Hocası, Fenerbahçe ve Galatasaray'ın lig telaşı bizi orada finale kadar taşıyabilir bizim yeterli isteği gösterdiğimiz takdir de neden olmasın ?

Cuncun
_______________________________________________________________________________

Yeni bir yıla günler kaldı, herkes bir şeyler diliyor yeni yıldan. Benimde dileklerim olacak yeni yıldan kabul olmayacağını bile bile…

Futbol oynansın istiyorum;

Maçın son dakikalarında istediği puan ya da puanları almaya yakın olan takımın kalecisinin yere yatmadığı mücadele izlemek istiyorum…

Atılan her yan top mücadelesinde kafa topuna çıkılırken hakemin faul düdüğünün duyulmadığı bir 90 dakika…

Yalandan birkaç takla atıp, yere kıvranan fakat sedye yanına geldiği vakit gururuna yediremediği için olsa gerek(!) birden yürümeye başlayan futbolcuların olmadığı bir müsabaka…

Hakemlerin korkakça yönetmediği, kasıtlı olmadan verdiği bir karar sonrası tüm okları diğer tarafa yöneltmeyen hakemler…

Yanlı yönetim yapmayan hakem triyoları olmasın mesela…

Yöneticilerin masa başında, hakemlerin sahada emek hırsızlığı yapmadığı; teknik heyet ve futbolcuların sahada mücadele verdiği bir oyun olsun…

Yani sözün özü, temiz futbol müsabakaları izlemek istiyorum, pis ellerin bulaşmadığı…

İbodal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder