6 Nisan 2012 Cuma

Bu Nasıl İş Biletix ?


Dün akşam saatlerinde sosyal paylaşım sitelerinden bir tanesinde denk geldim 12 Nisan Perşembe akşamı Şükrü Saraçoğlun' da Sivasspor ile oynayacağımız kupa maçının biletine...

Bunun üzerine bazı sitelerde biletler İstanbul'da satışa çıktı gibisinden haberleri okudum ve İstanbulda okuyan - yaşayan dostlarımdan, biletlerin durumunu sormalarını ve bize bilet temin etmelerini rica ettim. Buraya kadar herşey normal...

Yaklaşık 5 dakika önce gelen telefonda ise aynen şu cümleleri kurdu bana; "Sabah saatlerinde sistemde biletler gözüküyormuş ama şu anda sistemlerde 'BURSASPOR' tarafına biletler satışta değilmiş."

En son iç sahada oynadığımız ve cezamızdan dolayı tribünlerin bayan ve çocuklara açıldığı maçta böyle bir bilet rezaletine şahit olmuştum.

Soruyorum buradan;

Ne yapılmaya çalışılıyor?
Biletler madem satışa çıkıyor sonra neden satıştan kaldırılıyor?
Bunu kim neden ve ne için yapıyor ya da yaptırıyor?

Hepsini geçtim, ben bir şekilde biletimi temin ederim ama bu takımın taraftarı olan ve okulu ya da işi dolayısıyla İstanbul'da, Ankara'da, İzmir'de, Sakarya'da, Edirne'de, Kütahya'da ve sayamadığım bir çok ilde yaşayan taraftarı yok mu? Tabiki de var.

Peki neden bu tip rezillikler sadece bizi bulur? Sivas tarafının biletleri internetten şu anda satıştayken neden biz biletlerimizi almak için illa Pazar gününü bekleyeceğiz?


Takvimlerin 2012'yi gösterdiği ve herşeyin internetten halledildiği bir zamanda bizlere 1990'ları yaşatanlara selam olsun!

2 yorum:

  1. bu kupa maçlarını tarafsız saha yaptın madem neden istanbul ve ankara ya verirsin ki?zaten maça bi şekilde gidiyor oranın adamı. versene bank asyada bile takımı olmayan ve ya bank asyada mücadele eden şehir takımlarına bu maçları. insanlar bari kupa maçlarını canlı izleyebilsin. urfa rize izmir d.bakır adana ilk aklıma gelen yerler.. örneğin 2sene önceki fb-ts maçında urfada yer yerinden oynadı. şehirde hayat durdu kupanın ve futbolun coşkusu yaşandı. 30bin kişilik stad tıklım tıklım doluydu ekonomi canlanmıştı, müthiş bi kaynaşma yaşanmıştı. iki hafta öncesinden şehiri maçın heyecanı sarmıştı. ankaradaki taraftar bu kupaya ne kadar ilgi gösterecek merak içerisindeyim.

    YanıtlaSil
  2. raul #7 haklı olabilir beyler

    YanıtlaSil