16 Ocak 2012 Pazartesi

TARAFSIZLIK !


Öncelikle şunu belirterek yazıma başlamak istiyorum. Dün gece çok net gördük ki bizim üzerimize oynanan oyunlar hala açık açık devam etmekte. Hala diyorum çünkü onca insan içeride şike olaylarında dolayı yatıyor olsa da bir kesim insanlarımız nasibini alamamış bunlardan.
Şahsi olarak düşündüğüm de galibiyete odaklanmıştım ki maç sonu benim için tam bir hayal kırıklığıydı. Kırılma maçımız olduğunu biliyorduk ki sahada mücadele eden bir takım bariz ortadaydı. Ama futbol bu mücadele her zaman işe yaramıyor. Becerin yüksek, hata oranın da rakip takima göre daha az olmalı. He bir de ufakta olsa o top seni sevmeli. Dün gece ki performansımız beni mutlu etmesine etti lakin sonuçta bir o kadar ters…

Maçtan ziyade hakkımızın açıkça yeniyor olması asıl can sıkan olay benim için. Gerek yayıncı kuruluş ve spikeri, gerek hakemler gerekse taraftarıyla dün akşam aynı dilden konuşan bir gruplaşma vardı dün gece.

ilk önce şöyle bir hakemleri alalım ele, zannediyorum ki hakemlerde bu maçın önemini çok çok iyi bildiklerinden ne tarafta olacaklarını da önceden belirliyor. Dün gece gole gitmemizi engelleyen her türlü oyunu oynadılar. Nedense Beşiktaş JK’ye kart çıkartırken daha bi cimri davrandılar. Hele öyle bir an var ki ilk yarının sonunda düşündükçe hala kan beynime sıçrıyor diyebilirim. Yan hakemin ve orta hakemin gör(e)mediği pozisyonda kale çizgisini geçen top maalesef gol değeri kazanmadı.

Yayıncı kuruluş ve spikerler zaten her zaman ortada. Öyle bir açtılar ki küfürlü tezahüratlarda sesi televizyondan değil de İnönü Stadı’nın yanındaymışım gibi duydum o sesleri. Eminim ki biz olsaydık minimum seviyeye inerdi o sesler. Öte yandan merak ettiğim bakalım PFDK Jimnastik taraftarına hangi cezayı uygun görecek. Onca küfüre rağmen. He bir de bize her zaman “Taraftarın neden olduğu saha olaylarından” ibaresine dayalı olarak cezayı kesen bu kurum bu kez acaba neyi öne sürecek. Bu da merak ettiğim hususlardan biri. Hani medya tarafsızdır diye kendilerini reklam ederler ya külliyen yalan bunu da en iyi bilen Bursasporludur. Açıkçası bu zamana dek lehimize yaptıkları bir şey göremedim ben. Maçın sonlarına doğru Ertuğrul Sağlam için yaptıkları tezahürata bile “çarşı”destek veriyor diyen spikerden ne beklersinki? Öyle ki bu grup kendini Türkiye’nin en iyi taraftar grubu olduğunu iddaa ediyor. Adana’da canlarını fazla yakmış olmalıyız ki hala kuyruk acıları ilk gün ki gibi taze. Kadını erkeği toplanmış Bursa’ya küfrediyor. Merak ediyorum içlerinde Bursa’dan jimnastiği desteklemeye giden hainler bu küfürlerde neler yapıyor? Sende Bursa’da yaşıyorsun be adam hani gururun nerede? Neyse zaten jimnastik bu duygulardan yoksun olduğu için sorgulanmasına da gerek yok.


Kısaca bütün medya maymunları toplanmış bize karşı birlik olmuşlar. Topçusundan malzemecisine kadar bu böyle. Bizlerin gücü yetmez bu düzeni değiştirmeye fakat diyorum ki ben önce Allah’ın adaletine inanırım. Tıpkı 2010’da ki gibi son gülen biz olacağız. Aksini düşünenlere de saygım var ama yorumlarını yaparlarken de yıkıcı değil yapıcı olmaları camiamız açısından daha hayırlı olacaktır kanaatindeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder