29 Ocak 2012 Pazar

Elimizin Hamuruyla Bunun Da Üstesinden Geldik


Yazmayı özlemişim… Belki de dünya tarihin de ilk olarak da nitelendirilen bir sistemle sezon başı takımların “seyircisiz” maçlarına bayan ve çocukların alınması kararı alınmıştı.
Seyircisizi özellikle tırnak içinde belirttim çünkü yok öyle bir şey. Seyircisiz maça 18000 bayanın geldiği nerde görülmüş ki? Bahsettiğim maç 30 derecede değil -5 derecede.

Biz bu ilki de bu gece tüm Türkiye’ye gösterdik elimizden geldiğince. Her ne kadar yanlı medya bunu göz önüne getirmek istemese de, biz tıpkı 2010’da ki gibi imkansız denileni bu akşam yeniden gözler önüne serdik.

Ben teknik, taktik pek bilmem. Bayan gözüyle izlerim futbolu. Ama dip not düşeyim ofsaytı biliyoruz çok şükür J O yüzden maçla ilgili konuşmayacağım. Bu gecenin güzelliklerini kalemim döndüğünce izah etmeye çalışacağım.

Malum Sivas maçından sonra böyle bir söz de “ceza”yı hepimiz bekliyorduk ki nitekim yanılmadık da. Cezanın ardından beylerin kafalarda soru işaretleri de olmadı değil. Bir çoğu doldurabilir miyiz? Diye şüphe duyuyordu, bir kısmı da maça gelenlerin içinde daha çok galatasaylı bayanların olacağını düşünüyordu. Evet biz bayanlar olarak bu gece hepinizi şaşırttık biliyorum, mütevazı da olamayacağım mazur görün J

Ekran başında nasıl göründük, duyulduk hiç bu ayrıntılara takılmadan maç sonu genel görüşler “helal olsun size” yönündeydi. Biz Bursaspor taraftarı olarak farkımızı bir kez daha ortaya koyduk ve düşman çatlatırcasına doldurduk stadımızı. Gerçeği itiraf etmeliyim ki ben bile bu kadar olacağımıza inanmıyordum. Maç saati yaklaştıkça şöyle bir etrafıma bakındım ki maraton hınca hınç. Bu sene maratonu hiç böyle görmemiştim. Kapalı kale arkasına bakıyorum orasının da maratondan aşağı kalır yanı yok. Hatta ve hatta kapalı ve vip tribünleri bile neredeyse tamamen doluydu. Her yerde Bursasporlu olmaktan gurur duydum amaa bu akşam çook çook daha gurur duydum. Maç sonu gelen telefonlar da bir o kadar güzel ve onur vericiydi hepinize teşekkür ederim. Bu arada TFF’ye de teşekkürü borç bilirim. Onların ceza olarak algıladığı bize ve takımımıza hediye oldu. Yine ters köşeye yatırdık insanları.

Daha 2 hafta önce neredeyse hiç susmadan küfür eden bayanlar topluluğunun maç sonu tribün dersi verdik diyerek maçtan çıkması ve bunun üstüne de Bizans medyasının “beyleri aratmadılar” söylemi de cabası. A akıllılar küfür etmekle ders mi verilir. Ders almak istiyorsanız Bursasporlu taraftarları takip etmeniz yeter. He tabi buda sizin işinize gelmez malum 2010'da hepinize şişe şişe sodalar hediye etmiştik, kolay hazmedin şampiyonluğumuzu diye...

Bağardık, çağardık ve süper bücüründe katkısıyla 3 puanı attık cebe. Belki lig de çok iyi durumda değiliz ama bu gece 3 puanda çok daha fazlasını kazandık. Golden sonra galatasarylı bir bayanın suratına atılan çekirdek poşedi ve buna rağmen ağzını açamayıp sus pus olması ayrıca zevkliyidi. Allah’a bir kez daha şükür ettim beni Bursalı, Bursasporlu yarattı diye.

Son olarak da şunu belirtmek istiyorum. Sercan hala bildiğimiz Sercan. Boş kaleyi önüne koysan topu auta çıkarır. Ne diyelim sağlık olsun onu da Fatih hocası düşünsün J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder