24 Ocak 2013 Perşembe

Kendi Kendime

Kendi kendime çalıp söyleyeceğim, size tek tavsiyem Ctrl+W, Alt+F4, x işaretine basıp kapatın pencereyi...



Maça kısa bir süre kaldığında öğrendim kadroyu, ilk olarak hocanın Kupayı çoktaaaan kafadan çıkarıp lige dönme planları yaptığını düşündüm. Geçen hafta yedek olarak başlattığı genç Batuhan'ı kadıköy'de ilk 11 çıkartmanın pek bir mantığı yoktu bana göre. Ozan Tufan, Batuhan'a göre biraz daha tecrübeli o yüzden yere daha sağlam basabildi ama Batuhan oyun başlamadan ayakları tir tir titriyor yere sağlam basamıyordu.

Ben hocanın bu kadro yapısında samimi olduğunu düşünmüyorum. Madem gençleri oyuna alıştırmak ve onları kazanmak istiyorsun eleme maçlarında formayı giyen Harun neden sahada değildi? İ.b.b. maçında cezalı olan Carson'ın yerine bu çocuk sahaya çıkmayacak mı? Pardon, belki sakatlanır diye Carson kaleye geçmiş olabilir, pardon!

Carson'dan başladık madem yaptığı hataya değinelim futbolcu hata yapmayacak diye bir şey yok, bu maça mahsus olsun yeter. Ben Carson'a güveniyorum...

Serdar yetenekli lakin kafa yok, az aklınla oyna şu topu kardeşim. Az bi' kafanı kaldır bak ne var ne yok diye. Yeteneksiz topçudansa yetenekli olmasına rağmen kafasını kullanamayan topçu daha kötü;

Örnek olarak Hakan, bak biliyoruz yetenek olmadığını. Her maç bundan kötü iş çıkaramaz dedikçe bizi şaşırtmaya devam ediyor. Bu da bir yetenek aslında. Tebrik etmek gerekir...

Edu benim düşünceme göre N'diaye'nin gidişinden sonra daha erken gelmesi gerekirdi. Maç eksiği olmasına rağmen güzel işler çıkarıyor, Belluschi ile nasıl bir ikili olacağı merak uyandırıyor. Açıkçası Edu'nun işi gerçekten zor çünkü kendisini kanıtlamış, taraftarın sevgisini kazanmış bir isimden sonra o bölgeye geldi ama şimdiden taraftarın güvenini kazanması bildi, maşallah diyelim.

Elimizde altyapıdan alternatif varken o bölgeye aykırı aykırı genç oyuncu transfer eden ve asıl transfer edilmesi gereken yere çaylar içildikten sonra yapan takıma Bursaspor denir. 

Ozan Tufan, Batuhan, Furkan Soyalp gibi oyuncuların varken sen gidiyorsun Şener, Onur diye topçu alıyorsun. Aldığın topçuların iyi olabilir, iyi çıkabilir; belki altyapı hocaların bu çocuklar hakkında olumsuz raporda verebilir ve sen bu yüzden bu çocukları almış olabilirsin ama madem böyle bir şey var neden bu çocukları tekrar koyuyorsun takıma?

Dün akşam Forsell'in yaptıklarını sakatlıktan yeni kurtulan Furkan'da yapardı, o sarı pipili çocuk yapacağına benim kendi evladım yapsın o işi! Avrupa Liglerinde gol atan en genç futbolcun senin bünyende ise sen buna rağmen gidip Şener'i alıyorsan ve tam yedi gün önce aldığın Şener maymun oluyorsa yerine koyduğun Ozan aynı rakibe karşı ve deplasmanda olmasına rağmen canavar gibi top oynayabiliyor.

Şayet bu çocuklarının hepsini kazanmamız bir kulvardan elenmemize bağlıysa ben razıyım ligde de düşüş yaşayalım, çok samimiyim bu konuda. Çünkü biliyorum geleceğimiz Vakıfköy'de...

Transfer politikamızı seveyim ben...

Koca karının başına bir şey gelince kapıyı bacayı kitlermiş atasözündeki gibi iş yapıyoruz resmen. Uefa'dan elen al sana transfer, kupadan elenince al sana transfer. Abiler o adamları zamanında alın yahu. Uefa'da kal gruplara al 2-3 maç çıkar adamın parasını kat ve kat. Bunu anlamayacak ne var Allah aşkına?

Bursaspor'u hesaba katmamıştık!

Bu sözler zamanında fenerbahçe başkanı Aziz Yıldırım'ın ağzından çıktı. Şimdilerde anlaşılan hesaplar hep bize kalıyor...

Penaltı pozisyonuna bir şey diyemem, o dakikaya kadar rakibine iki pozisyon verdin birinde Carson başarılıydı diğeri ise direkten döndü, ve sen gidip o şekilde topa çıkarsan penaltı verir hatta neden kart vermedi şaşırdım doğrusu.

Stoch topa vuruyor sarı kart yok. Musa çekilerek indiriliyor karar devam. Genç velet Ferhat'ı çekerek-vurarak indiriyor düdük çalmıyor ve üstüne üstlük yere düşen Ferhat'ın top eline çarpıyor karar elle oynama! Arkadaş sen insan mısın ya? Hiç mi Allah korkusu yok ulan sende? Emek hırsızı, şeref ve haysiyetini kaybetmiş eyyamcı!

Sakın taraftarın önüne 'hedef' koymayın, çünkü inanıyoruz. Hedeften vazgeçildiğini bile sonradan anlıyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder