26 Ocak 2013 Cumartesi

Düştüysek Kalkarız Daha Ölmedik Ya!




   Baktım Erhan yazdığı yazının başlığını şarkıdan esinlenmiş bende kafamdaki başlığı buna çevirdim. Maç bitirken böyle bir giriş planlamıyordum "Bursa Lodosu" yapacaktım başlığı zira bilen bilir Meşhur Bursa Lodus'unu ; binaların çatılarını uçuran, ağaçları ortadan kıran, denizde yakalanmaya gör alabora yapandır Bursa Lodos'u.

    Hiç beklemediğimiz bir mağlubiyet ile dönüyoruz İstanbul'dan haftaiçi Fenerbahçe maçında yapılan rotasyonun sağlamasının yapılacağı gündü bugün İ.B.B. maçı bu maçta alınacak 3 puan hem Ertuğrul Sağlam'ın gösterdiği hedefe 1 adam yaklaştıracak hemde belli bir program üzerinde yürüdüğümüzün göstergesi olacaktı benim nezdimde ama maalesef bu sene sayısını unuttuğum kez plandan şaştı takım.

    Oyuna fena başlamadık aslında Ferhat'ın koşusunu çok güzel ödüllendirdi Edu ama Ferhat yapılacak en kötü kontrolle topu Eduardo'ya bıraktı ardından çok acayip bir gol yedik, şans birazda yanında olacak seken bütün toplar İ.B.B'li oyuncuların önüne düştü en sonra Serdar'a çarpan gol ağlarla buluştu. Pozisyonun öncesine dönersek Tuncay'ın yalandan baskısı topu kazanamaması, Serdar'ın topla alakası olmayan birşekilde Doka'nın ayaklarını yerde kesişi fln yarayı kanatır nitelikte.


     Batalla bu kez saldı Pinto'nun önüne yine Eduardo başarılıydı ki cevap Holmen'in ayağından geldi Bursaspor maçlarının her zaman en özel adamı olmayı başarabiliyor Holmen. Bugün de Doka ile beraber alt etmeyi başardı bizi.

     Oyuna bakıp ikinci yarıda beraberlik olabilir diye düşünüyordum mesela Ertuğrul Sağlam Tuncay değişikliği ile başlasaydı zira Tuncay tamamen fiziksel mücadele ile birşeyler yapmaya çalışıyor buna fiziksel gücüde yetmeyince çekilmez oluyor. Bugünün kötü isimlerden biriydi mesela Şener aşağı yukarı her golde payı var ama bu faturayı sadece ona kesmek yakışık almaz, Tuncay'ın ona hiç yardım etmemesininde Şener'in kötü oyununda muhakkak etkisi var.

    Türkiye'de oyun yabancı oyuncular üzerinden dönüyor Türk oyuncular ile Yabancı oyuncular arasında acayip kalite farkı var. Bakınca bugün bizim Basser ve Bellusci'yi çölde su arar gibi aradığımız muhakkak bunu başlığa bağlayacağım aslında. Bugün dibe vurduğumuz hakikat ama daha ölmedik Basser, Belluschi, Carson gibi oyunculardan yoksun mücadele ettik her ne kadar Harun'a ihale yüklenmeyecek olsakta. Önümüzdeki hafta oynayacağımız Galatasaray maçı devam yada tamam maçı olabilir camianın bütün unsurları için, aklınıza kim geliyosa.

    Öte yandan transfer sezonun son haftasına giriyor yani eksikler aşağı yukarı belli yerli sağ açık, sol bek takviyesi ile umut pompalanabilir tekrardan yok bu dediklerim becerilemezse Galatasaray maçında bugün olduğu gibi mücadeleden uzak bir Bursaspor olursa Bursa'nın meşhur lodusu bu sefer Atatürk Stadyumu'nun içinde esecektir.

    Ben yine böylesini düşünmek istemiyorum. Önce haftaiçi 1461'den istediğimiz sonucu almalı belki kupa için iddiayı devam ettirmeli ardından da son senelerde iç sahada Galatasaray'a karşı gösterdiğimiz hükümranlığı sürdürmeli.

   Bu süreçte saha içerisinde yine, yeniden son kale Batalla olacaktır. Ben güvenmeye devam ediyorum Hoca'ya da, oyunculara da. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder