16 Ocak 2013 Çarşamba

Feliz Aniversário BATALLA

Hafızalardan silinmeyecek olan 2009-10 sezonunun başında Arjantin Liginin Velez Sarsfield takımından Bursasporumuza transfer oldu süper bücür... Bu transfer ile Arjantin uyruklu ilk futbolcumuzu renklerimize bağlamış olduk.

Batalla'nın kendisini Bursaspor'a bağlayan sözleşmeyi imzalarken kurduğu şu cümleler ise çok manidar;

"En büyük özelliğim asist yapmak, taraftar beni izledikten sonra karar versin. Bu zamana kadar gittiğim bütün takımlara önem verdim. Ancak beni hiçbir kulüp böyle karşılamadı. O kulüplere önem verip, hep başarıyı getirdim. Burada da başarılı olmak için elimden geleni yapacağım"

Bu açıklamadan sonra aklıma ilk haftalarda Batalla için sarf edilen cümleler aklıma geldi de, neyse moral bozmaya hiç mi hiç gerek yok...

Batalla Süper Ligdeki ilk golünü Manisa ağlarına yollarken;



Batalla ilk sezonunda formayı giydikçe parlamaya devam ediyordu ve o sezon attığı 8 gol ve yaptığı 4 asist ile şampiyonlukta önemli bir rol oynadı. Fiziğine rağmen hırsı, aklı, ve milimetrik pasları ile gönülleri fethetti.


Batalla durmak bilmeyen yükselişi ve Bursaspor tarihini yeniden yazmayı kafasına koymuş gibiydi tarihimizde ilk defa katıldığımız Şampiyonlar Liginde İspanya'da attığı gol ile Bursaspor tarihine adını tekrar yazdırmayı başardı.


Batalla paslanmış gözlerimizi 2 saat içinde cilalayıp hazır halde bizlere sunuyor, taraflı tarafsız herkesin beğenisini kazanmış durumda. Sempatikliği, sorun yaratmayan tavırları, ve bizim evlatlarımızın bile söyleyemediği "Burada mutluyum, hiçbir yere gitmiyorum" söylemleri ve cana yakınlığı ile unutulmayacaklar hatta ve hatta vazgeçilemeyecekler arasında şimdiden yer alıyor. 

Futbolun ne getireceği belli olmaz, bir anda değişiveriyor her şey ama yakın zamanda çıkan Batalla futbolu Bursa'da bıraksın düşüncesini sonuna kadar destekliyorum.

Yaşım gereği Mesut Şen, Ersel Altıparmak ve Nejat Biyediç'i izleyemedim ama gelin görün ki Batalla'yı canlı seyredenlerden bir tanesi olduğum için kendimi çok şanslı ve özel hissediyorum...


Doğum günün kutlu olsun Batalla, yeni yaşında Bursaspor forması altında nice başarılara...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder