14 Aralık 2012 Cuma

Bu yolun sonu Kupa'ya çıkar...



Önce Nazilli'yi ardından Altay'ı geçerek çeyrek finale ulaşan Bursasporumuz'un bu turdaki rakipleri belli oldu. Her sene değişen statüsüyle kafa kurcalayan Türkiye Kupası'nda bu sezon çeyrek finale kalan 8 takım 4'erli gruplara ayrıldı ve gruplarda ilk iki sırayı alan takımlar çapraz eşleşme usulü yarı final eşleşmelerini oluşturacaklar.

Çeyrek Finalde 1461 Trabzonspor, Fenerbahçe ve Sivasspor ile A Grubu'nda mücadele edecek olan takımımızın fikstürü şu şekilde;

Bursaspor - 1461 Trabzon (18-19-20 Aralık)
Sivasspor - Bursaspor (12-13-14 Ocak)
Bursaspor - Fenerbahçe (15-16-17 Ocak)
Fenerbahçe -  Bursaspor (22-23-24 Ocak)
1461 Trabzon - Bursaspor (29-30-31 Ocak)
Bursaspor - Sivasspor (26-27-28 Şubat)

Çok güzel bir kura çektiğimiz kanaatindeyim. Kağıt üzerinde bizle beraber Fenerbahçe'nin gruptan çıkması muhtemel, ancak Sivasspor süpriz yapabilir mi ? Yaparsa bizi mi Fenerbahçe'yi mi saf dışı bırakır onu kestirmek güç. 1461 Trabzon ise bana göre artık yolun sonuna geldi. Buraya kadar güzel ilerlemelerine rağmen grup sisteminde çok şanslı olacaklarını düşünmüyorum. Ancak aralarındaki husumetten dolayı Fenerbahçe'ye çelme takarlarsa bizim işimize yarayabilir. Özetle kesin olarak bu gruptan çıkmak istiyorsak 2'de 2 yaparak başlamalıyız ve Fenerbahçe maçlarına daha az stresli çıkmalıyız.

Diğer grup ise epey zorlu; MP Antalya, Eskişehirspor, Trabzonspor ve Mersin İY. Grubun zayıf halkası elbette Mersin İY. Diğer 3 takım ilk 2 için kapışacaklar ki bana göre Antalyaspor ile Eskişehirspor ilk 2 için daha ağır basıyor.

Geçen sezon olduğu gibi bu sezonda kupaya daha fazla asılıp final görüceğimize inanıyorum. Gönlümden geçen Alex'siz Fenerbahçe ile finali oynayıp intikamı almak. Adım adım ilerleyerek önce gruptan yarı final vizesini alıp ardından finale ve mutlu sona ulaşmak. Umuttur Bursaspor... 

twitter.com/EKoncak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder