4 Mart 2012 Pazar

Gelecek Bugünden Gelecek

Eskiden futbolda reklam bu kadar yaygın değilken, maç yayınlarına reklam veren bir firma bu sloganı kullanırdı. Çokta hoşuma giderdi açıkçası, “Gelecek bugünden gelecek.”

Bu sloganı kullanma sebebim bugünkü maçın sadece bir futbol müsabakası olarak görülmemesi için, maç sonunda kazanacağın sadece üç puan ya da kaybettiğin üç puan olmayacak. Galatasaray maçında başlayan tribünlerin sadece bayan ve çocuklara açılması ön gören cezanın bize aslında ceza olmadığını görmüş olduk. O günkü güzel atmosferin pekişmesi içinde bugünkü mücadelede daha fazla güzellikte bir atmosfer olması gerekiyor. İlk defa böyle bir ceza alıp o kadar güzel tribün yapan bayan ve çocuk taraftarlarımız, bu maç için ayrı bir beklenti içine soktular beni açıkçası…

Biletler Cuma günü satışa çıktıktan 4-5 saat içinde yaklaşık 25.000 biletin tükendiğini öğrendik, inanın çok şaşırdım ben bu duruma çünkü inanılması güç bir rakam. Bizim bayanlarımızda benzetme yerinde olursa; Kurtuluş Savaşı mücadelesinde kendine yer edinen Annelerimiz gibi sorumluluk almaktan kaçınmayıp bugün tribünleri doldurmaya ant içmişler adeta.

Yalnız bu biletlerin erkenden tükendiği haberini alınca aklıma birkaç şey takıldı. Ya tribünler dolmazsa? Bunun cevabını da bu saatlerde kendi kendime almış bulunuyorum, çünkü sabahın köründe yine benim telefonlarım susmuyor J

İnşallah bugün ikinci kez seyirden yoksun olduğumuz karşılaşmada, Galatasaray karşılaşmasında olduğu gibi gerek tribün görüntüleriyle gerekse de sahadaki mücadele ile üç puanı alırız. Hem Bursaspor’lu bayan ve çocuklar anlamında bir adım daha atmış oluruz hem de Karabük karşısında ilk galibiyetimizi almış oluruz. Bugün tribünde olmak vardı ya neyse… Bir ben yokum ama benden tam 4 kişi olacak orada. Size güveniyoruz Yeşil İnciler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder