31 Ağustos 2012 Cuma

Adı Tecrübe, İzdüşümü İşkence

Küme düştüğümüzde dair bu kadar üzülmemiştim zira o bir süreçti hazırlamıştım kendimi ona aynı şekilde şampiyon olduğumuz sene son maçta kaçırsaydık "O kadar mutluyduk ki o sene, şampiyonluğun canı cehenneme" diyebiliyordum çünkü elimizden gelenin fazlasını yaptığımıza inancım tamdı ama dün? Dün bambaşka kötü bir geceydi tarifi yok dün gecenin.


Tecrübeli takım ne yapmaz? Cevap arayan bizim oynadığımız maçı izlesin. Takımın en tecrübelisi diyeceğimiz Kaptan Ömer Erdoğan'ın yaptığına hata mesela; pozisyon yokken koluyla topa dokunmasını anlamlandıramıyorum.

Yani doğru dürüst pozisyon vermeden penaltıyla kolay bir gol atma fırsatı veren bir takım başka ne yapabilir? Başına ne gelebilir? 2 dakikada 2 gol yiyebilir mesela birbirine takip eden savunma hatalarıyla.

Basser gibi bir adam orta sahada kendini neden yere atar ve sarı kart görür? Cevabı tecrübe değil. 2. sarı kart hakemin ve Tadic'in tuzağına düşmesiydi ki o da tecrübeyle açıklanacak birşey değil.

Tecrübeli takım ceza sahasının yakınında bu kadar faul yapar mı? Biz yaptığımıza göre yapar öyle ya tecrübeliyiz.

Sadece 5 dakika skor avantajı sağlayan Twente'nin maçı soğuttuğunu bizi 115 dakika yapamadık. Kim daha tecrübeli acaba ?

Bilmiyorum kime kızayım? İçimdeki karanlığı kime bölüştüreyim?

*Bu hataları yapan oyunculara mı?
*Böyle bir maçta bu tip hataları yapmamalarını sağlamayan Ertuğrul Hoca'ya mı?
*Yada 3.5 senede orta sahaya bir "Leroy Fer" bulamayan, yetiştiremeyen Teknik Ekibe mi?
*Yada sezonun en önemli transferini sezon en önemli maçına yetiştiremeyen, tribünde izleten Yönetime mi?

Yine ortak payda da ihale Yönetim ve Ertuğrul Sağlam'a kalıyor.

Dün gece böyle olmamalıydı. Söyleyecek fazla birşey yok Tecrübe buysa üstü kalsın, kalp anca bu kadarını kaldırıyor.

1 yorum:

  1. Ben Batalla'yı çıkarmasını çok hatalı buldum. Aksine Bangura'yı da almalıydı oyuna. Tecrübe, aksine korkak oynamamayı gerektirmeliydi. Tecrübe kazanmamız yarınlara kaldı. :)

    YanıtlaSil