16 Kasım 2012 Cuma

Nazilli kurası üzerine...

Türkiye Kupası 4.Tur kuraları bugün çekildi ve geçtiğimiz sezonun finalisti takımımız kupa serüvenine bu sezon Nazilli deplasmanında başlayacak. 4 senelik üniversite hayatını orada geçiren biri olarak bir yazı yazmaksak ayıp olur tabii...

Öncelikle çektiğimiz kuraya sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Ağustos ayında mezun olup bir daha uğramam heralde dediğim yere şimdi lafımızı yutup bir aksilik çıkmazsa Bursasporumuz için gidicez inşallah.

Nazilli ilçesi bağlı olduğu Aydın'dan daha gelişmiş bir yer olmasıyla tanınıyor, küçük ve şirin bir ilçe. Ben her ne kadar öğrenci psikolojisiyle oradan soğusamda genel olarak tabiki güzel bir yer. 4 senelik üniversite maceramızda 1 kez Nazilli Belediye maçına gitmişliğim vardı o da derbi olan Aydınspor maçıydı tabiki. O günkü atmosfer yerel bir derbi için iyi sayılırdı, deplasman tribününün konumu ise fotoğrafta görüldüğü üzere biraz acayip.


Benim gittiğim Aydınspor maçında buraya dışarıdan baya bir taş yağmıştı ve  deplasman tribününün arka tarafındaki sokakta çoğu evlerin pencereleri panjurlu, korumalıklıydı diye hatırlıyorum :)

Rakibi çok hafife almamakla birlikte maçın favorisi olduğumuz aşikar. Bana göre bir süprize mahal vermeden turu geçeriz. Ertuğrul Sağlam bugün kura sonrası yaptığı açıklamada hedefi ''şampiyonluk'' olarak açıklayarak zaten maça gereken ciddiyeti vereceklerini gösterdi. Geçtiğimiz sezon kısa süreli yaşadığımız Bugsaşspor kabusundan gerekli dersi aldığımızı umuyorum. Kalede Bekir veya Harun, defansta Ozan Tufan ve Taha Can, orta sahada Barış Örücü, sağda veya ilerde Okan Deniz'li bir kadro tecrübeli isimlerle harmanlanarak güzel bir galibiyete uzanırız kısmetse. Şimdiden yolun açık olsun Bursasporum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder