7 Mayıs 2012 Pazartesi

Tertemiz Gelecek

Mükemmel bir havada mükemmel bir Pazar gününe başlamıştı Bursa. TSİ 11.00’da oynanan mücadelede Sporting Lisbon’a karşı Utku’nun golü ile galip gelip adını finale yazdırdı. Finalde yenilseler dahi bu yıl düzenlenecek Dünya Şampiyonasında ülkemizi temsil etmeye hak kazanmışlardı fakat Timsahlar bununla yetinmeyip aynı gün TSİ 17.00’da Dinamo Zagrep’i, Berke’nin golü ile devirip Avrupa Şampiyonluğunu elde ettiler. Böylelikle Bursaspor U-15 Çin’de düzenlenecek olan Dünya Şampiyonasında ülkemizi temsil edecek.

Genç Timsahları tebrik ediyorum ve başarılarının devamını diliyorum. Geleceğimiz çok parlak...

Gencecik pırıl pırıl çocuklar böyle bir başarıya imza atmış olmalarına rağmen, hiçbir ajansta haberin geçilmemesi oldukça şaşırttı beni. Sosyal paylaşım sitesinde haberi duyurmaya çalıştıkça onlar bizleri duymamazlıktan geldi.

Diğer taraftan Ukrayna’da bulunan U-16 Milli Takım’da bulunan Oğulcan Çağlayan ve Batuhan Altıntaş’ın performansları ile göz doldurdular. Kendilerini tebrik ediyorum ve başarılarının devamını diliyorum.

‘Züper Final’ maçında Ligde iki maçta, ilk play off maçında boyun eğdiğimiz Sivasspor ile karşılaştık. Fazla forma şansı bulamayan isimlere yer vermişti Sağlam. Maç hakkında Turgay’ın her zamanki azmi, ve bjk maçı ile başlayıp Urfa kupa maçı ile devam eden şutlarına, Sivas maçınıda ekledi ve mükemmel bir gole imza attı. Maç içindeki tek üzüntüm Okan’ın o pozisyonu gole çevirememesiydi. İnşallah İ.B.B. maçında golünü atarda bizde en az onun kadar seviniriz.

Dünki maça damga vuran şüphesizki çocuklardı. Havanın güzelliğinden faydalanıp çocuğunu kapan tribündeki yerini almıştı. Ve o çocukların sevincini, üzerindeki formaları-atkıları görmek beni benden aldı.

Geleceğimiz hem alt yapı ile hemde yeni gelen nesil ile çok parlak.

Futbolun, içinde bulunduğumuz gün içinde bittiğini düşünürsek; çocuklarımızın “Dik Duruş” simgesi olan Bursaspor’a gönül vermesi muazzam bir olay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder