16 Mart 2013 Cumartesi

Boşversene Kardeş!

Basser, Ferhat ve Pinto. Mumla aradığımız üç tane futbolcumuz. Kimse kendini kandırmasın dün akşam rakipten iyi olabiliriz fakat oynanan oyun iç açıcı değil.

Sürekli söylediğim Şener'in şu an için Bursaspor'un sağ beki olamayacağı cümlem dün akşam itibariyle biraz olsun kırılmış oldu. Gerçekten muazzam bir maç çıkardı. Attığı gol için söylemiyorum bunları ilk önce görevi olan defansı halletti sonrasında ekstra yapması gereken işi baya bi' abartarak mükemmel bir gole imza attı. Şener'in golünü şimdiden sezon sonunda en iyi goller sıralamasında ilk 10 içerisinde görebileceğimizi düşünüyorum.



Peki ben neden Şener'e Bursaspor'un sağ beki olamaz diyordum; sürekli arkasına adam kaçırdığı, hamle yönünün çok zayıf olduğu, koşularını gerektiği şekilde yapmadığı ve yaptığı ortalarda ayar olmadığı için kuruyordum.

Benim gördüğümü Musa'da görmüş ki Şener'e maç öncesi şöyle demiş; "Hep orta yapıyorsun biraz kaleyi dene"

Konusu açılmışken oyunda kaldığı 76 dakika boyunca elinden gelenin en iyisini yaptı Musa Çağıran. Kişisel düşüncem Şener'den sonra sahanın en iyisiydi. Gerçekten muazzam top oynadı. Musa'dan beklediğim performans tamda bu işte. Umarım bu performansını daha da yukarılara çıkartabilir.

Maçın 2. dakikasından itibaren çok merak ediyorum acaba ne yapıyor? 


Farklı bir kafa yapıları var biliyorum. Ama bu yorumu anlamakta güçlük çekiyorum, daha doğrusu o kafaya ulaşamıyorum. Bir kaç gün önce Erhan bulup çıkarmış bu yorumu ortaya, 2.dakikada Batalla ilk golü şık bir şekilde ağlara gönderirken ne düşündü acaba? Hadi ona karambol dediğini varsayalım ama 2.golde o 1.60'lık adamın ligin en iyi kalecisi denilen Onur'a attığı (h)aşırtma kafa golünde ne düşündü çok merak ediyorum.

Yediği tekmelere rağmen yılmayan, yapacağından geri kalmayan bu adama ne desek az. Bırakalım da kendisi  söylesin sözünü;

Boşversene kardeş 



 Anlam veremediğim noktalar var mesela Serdar bu kadar basit bir hatayı nasıl yapıyor? Milli takıma seçildiği için maça mental olarak tam hazırlanamadı mı? Hata yapılır ama bu kadar bariz bir hata Serdar'a ve kalitesine gerçekten yakışmadı. Hadi Serdar'ın ki bireysel hata ya Belluschi'nin sağa hapsedilmesi? Bu adam Porto'da bir zamanlar sağda oynamış olabilir ama Bursaspor'da  ilk maçında (galatasaray deplasmanında 61.dakikada oyuna girmişti) sağ kanatta denenmiş verimli olamadığı için hemen ortaya çekilmişti. Olmuyor yani, bizde tutmuyor arkadaş.

Bu adamın veriminin azalması Batalla'yı da etkiliyor. Bunu biz dahi görürken neden teknik heyet göremiyor? Neden Belluschi orada çürütülüyor?

Geçen hafta Okan'da sakattı anlarım ama bu hafta kadrodaydı. İkinci yarıda kanatlarımız bariz aksarken Okan'ı öne koyup Sestak'ı sağa neden çek(e)medi hoca?

Önümüzde Milli maç arası var, bu aradan tek beklentim Milli takıma giden oyuncularımızın sakatlık yaşamadan dönmeleri ve şu anda sakatlıkları bulunan futbolcularımızın iyileşmeleri. 

Ha bu arada, buna ne demeli? Maç 2-2 sonuçlanmış. Kim mi yapmış, Posta gazetesi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder