2 Ağustos 2013 Cuma

Merhaba Yeni Sezon

Bursaspor için zor bir sezon sonu geride kaldı ve resmi olarak dün akşam Sırbıstan'da yeni sezona merhaba dedik.

Kongre, yönetim, teknik ekip, transfer derken geride 2.5 aylık bir süreç bıraktık, bana göre 2.5 ay çok uzunmuş gibi geldi, çok uzun sürdü değil mi?

Maç hakkında Cüneyt söylenecek söz bırakmamış ben sadece bir kaç isim hakkında bir şeyler yazıp genel olarak bazı konuları ele almak istiyorum.


Sezona yeni umutlarla başladık ve isimleri futbol piyasasında iyi bilenen isimler kattık kadromuza. Dün akşamki bir kaç performansa göz atacak olursak;

Frey; Carson'un gidişi sonrasında boşalan kaleyi devraldı ve maça (pek görev düşmese de) iyi başladı fakat gelen ortaya yaptığı müdahalesinde rakip beraberliği yakaladı. Bir tecrübe abidesine gerçekten yakışmadı.

Taiwo; kendisinden en çok verim almayı umduğum isimlerin başında geliyor. Sol bek mevkisinde dünyada adı bilinen isimlerinden ama nedense dün akşam kardeşi falan mı vardı da bize gazladılar diye düşünmeden edemedim. Attığı golde beraberliği sağlayıp tabiri caizse kendisini kurtardı diyebiliriz. Ayağına her gelen topta önünde boş alan olmasına rağmen üstüne basıp uzun top atma sevdasını tribünler kaldıramaz söyleyeyim. Bir diş çekili olan en frenini indirmesi lazım.

Civelli; Muhtemelen kaptan İbo'nun dünkü halini görünce bu şekilde gelir mi sezon sonu diye sormuş olabilir kendi kendine, birisi iletsin kendisine İbrahim sezona bu şekilde başlayıp 8. haftadan sonra düzeliyor. Canlı gözle izlemeyi sabırsızlıkla bekliyorum, güzel bir maç çıkardı.

Şamil; kendisiyle ilgili bir düşüncem olmadığı için sahadaki mücadelesi göze hoş geldi ama insan sormadan edemiyor Murat'tan Musa'dan hatta ve hatta Adem Koçak'tan ne farkı vardı?

Tuncay; olmuyor abi olmuyor. Takım, taraftar, puan vs. için değil sadece hak vermek için oynasan daha iyi oynarsın herhalde. Kamp yesin o zaman düzelir diyenlerdendim ama yine bana hüsran yine bana hasret var.

Battalla Belluschi oynamaya başladığı zaman bu takım her şeyi yapabiliyor fakat geçen sezon ki performansı sahaya yansıtacağı garanti mi bu isimlerin? Oyuna müdahale edecek, gerektiğinde ön plana çıkabilecek bir oyuncu şart. Allah onlara kaza, sakatlık, form düşüklüğü vermesin. Alternatif olarak en azından bir tane isim olması gerekiyor.

Kulüp içerisine personel olarak transfer yapanların bu eksikliği görmemesi ya da görmezden gelmesi çok enteresan gerçekten.

Evet birde bu konu var kulübümüz kurumsal bir kimliğe bürünüyordu değil mi? Bursa'nın en kurumsal firmalarının başında Sütaş geliyor ve korkarım ki yönetimimiz de Sütaş'ı örnek almış kendine, çünkü kurumsal bir çiftlikten başka büründüğümüz bir yapı göremiyorum ben. 

Bu turu öyle ya da böyle bir şekilde geçeceğiz -ki dün akşam sahadan beraberlikle ayrılan oynanan futbol değil adamlara bıraktığın ismindi- korkarım ki transfer yapılmazsa, şans yardım etmezse ve geçen seneki hatalar tekrar edilirse Avrupa Ligi gurupları yine bizlere hayal olacak.


Oraya kadar giden ve takımı yalnız bırakmayan herkesin emeğine sağlık. Var olun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder