9 Mayıs 2013 Perşembe

Rahmetle Büyük Başkan

En acısı yarım kalmışlık olsa gerek, en azından ben kendimi yarım kalmış hissediyorum ve bu duyguyu sadece benim yaşamadığımı en azından yüz binlerle aynı duyguları paylaştığımı biliyorum...

Yaşarken tam destek göremedin belki ama bu töreni fazlasıyla hak ettin. Bir insan cenaze törenine özenir mi? Vallahi ben özendim.





Fani dünyada en önemli olgu saygı, onur, haysiyet ve şeref olsa gerek. Sen "ADAM" olduktan sonra niceleri sana olan son görevini yerine getirmek için onca yolu tepip son anda yanında olmak ister...










Bugün tribünlerden yükselen;

"Dik Duruş Yazıcı" , 

"İbrahim Yazıcı Timsah Arena" ,

"Tertemiz Şampiyon İbrahim Yazıcı" , 

"Başkanım Hakkını Helal Et Bize"

tezahüratları seni anlatmaya yetmez belki ama tezahürat anlamında sana çok yakıştı başkanım. Umarım bugün iletilen mesaj ve değerlendirmeye alacağız sözü sadece söz olarak kalmaz. İbrahim Yazıcı ismi sadece gönüllerde değil, Bursaspor'un kurtuluşu olarak gördüğün ve uğruna tek başına savaştığın yeni stadyumda da yer alır...

Yaşarken adını efsaneler arasına yazdıran Büyük Başkan, rahmetle... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder