24 Eylül 2013 Salı

Yaşananlara Dair...

Şampiyonluk sonrası bir türlü bahtsızlık bırakmadı yakamızı. Biraz geçmişe baktımızda açılan davalar, yargılamalar, yaşanan olaylar, futbolun içindeki rezalet süreç, İbrahim Yazıcı'nın vefatı, beş adaylı kongre, yeni başkan seçimi, projeler, gönderilenler ama gelemeyenler futbolcular, Avrupa hüsranı, teknik direktör değişikliği, yaşanan puan kayıpları. Kısacası son yıllarda yaşananlar böyle özetlenebilir.

Gelelim şu anki durumumuza...

Hatırlanacağı üzere Haziran ayında Bursaspor, tarihinde ilk defa 5 (beş) adaylı bir seçime gitmiş ve bu adaylar arasından Erkan Körüstan, Bursaspor başkanlığına gelmişti. Erkan Körüstan'ın projeleri arasından beni ilgilendiren tek kısım altyapıydı, bu konu hakkında bir girişim yapıldı ama kısa zamanda işleyecek bir durumda değil, zamana ihtiyacı var. Tutar mı tutmaz mı? Orası zamanı geldiğinde gün yüzüne çıkacak.

Bursaspor'un şu anda bu durumda olmasının tek nedeni var oda kadro yetersizliği. Tribünden, ekran başından bile eksikliği görülebilen yerlere kulübe ve yönetim sessiz kalınca bu gibi sonuçların ortaya çıkması gayet normal. Edu'ya yetersiz deyip yerine Şamil ve Yasin'i koymak nasıl bir zihniyet ürünü anlamakta güçlük çekiyorum hatta anlayamıyorum. Peki böyle bir duruma nasıl yönetim el koymaz onu hiç anlayamıyorum.

Bu şekilde bir anlayışla Bursaspor'un hedefi üst sıralar olamaz, dilde telaffuz edebilirsin ama skor anlamında sonuçlar ortada. Saha içindeki mücadelede özgüven büyük bir paya sahip, özgüven size futbol oynamadan maç kazanma şansını verir ama şu anda büyük bir güven eksikliği söz konusu ve en kötüsü gün geçtikçe futbol anlamında kötüye giderken kaybedilen puan sonrası futbolcular gibi tribünde de güven eksikliği yaratıyor.

Hiçbir şey bitmiş değil, sadece Cuma günü Akhisar karşısında güzel bir oyunla sahadan galip ayrılmamız gerekiyor. Umarım devre arası transferleri konusunda yönetim ve teknik heyet çalışmalarına çoktan başlamışlardır, bu sezon bu kulübe ile bitmez...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder